2008-08-15

KEMI:
2x10mg Kestine
6x32µg Rhinocort Aqua

UPPLEVELSER:
Jag ligger i mitten i höjdled och lyssnar till schweizisk engelska, schweizisk tyska, norsk engelska, norska, svenska och en salig röra av allt.

Jag är trött. Riktigt trött. Men jag har Vurt. En voodoo har suttit riktigt fint. Eller kanske en gul.

Om man kan remixa Madonna när hon är död, varför kan man då inte remixa natten?

När du vaknat vet du att drömmar finns. Inne i drömmen tror man att drömmen är verklighet. Inne i drömmen vet man ingenting om den vakna världen.

Så känns det när overkligheten tar över verkligheten och slutligen släpper. Kommer det en dag då jag inte kan dra ur? När jag inte släpps fri?

Is this when I slowly, but none the less definitely, say my good byes and depart from reality as I knew it?

Just snyggt. Sängen är kort som fan. Jag som är van vid att få breda ut mig. Musik i lurarna. Ska kliva av tåget om ~8 timmar. Ska vara TREVLIG, SOCIAL, BJUDA PÅ MIG SJÄLV och UTSTRÅLA PROTONENERGI hela dagen, kvällen och kanske även natten.

As the sky falls down
carry on my friend...