2008-08-14

KEMI:
-

UPPLEVELSER:
Idag har jag träffat M. Hon är något slags socionom och arbetar på en mottagning där de är duktiga på psykoser. Hon kan själv inte trycka på en magisk knapp som tar bort allt det onda men hon kan påverka vad som händer med mig. Tror jag. Inbillgar jag mig själv. Hoppas jag. Hur som helst är det alltid en lättnad att träffa henne. Att få prata med henne. Hon är en bra människa.

Nästa vecka ska jag dit igen. Förhoppningsvis får jag träffa den där läkaren igen. Det enda som inte får hända är att det blir stiltje. Inte nu. Jag vill ha nålar i mina armar, en apparat som tar en titt på hur hjärnan ser ut och biopsinålar i mina organ.

TA REDA PÅ VARFÖR DETTA HÄNDER!!!

Hon följde med mig till jobbet idag. Det var lite jobbigt. Hur länge klarar jag av att "vara normal"? När upplever jag min andra verklighet så mycket att den inte längre känns främmande? När tar jag in henne i den riktiga verkligheten?